fredag den 30. juni 2017

Så er vi halvvejs

og jeg er endelig med igen .
365 Challenge lever stadig op til sit navn, jeg har i den grad været udfordret de sidste måneder.
Jeg kom ca. 14 dage bagud fra midten af maj. Hele juni har jeg kæmpet for at få de 14 dage indhentet, og det har ikke været helt nemt. 6x6" blokke kan bestå af rigtig mange små stykker.
Idag lykkedes det mig at få hentet den sidste dag, så nu midtvejs i år 2017 og halvvejs i 365 Challenge er jeg med igen og ved ret godt mod.
Samtidig ser det ud til at vi er ved at være færdige med de lyse 6x6" for blokken til 1. Juli, som er kommet på mailen idag er igen en lille 3x3" mørk.
Det bliver dejligt at skifte til de små blokke, men de mørke farver har jeg egentlig ikke lyst til, så udfordringerne er ikke slut.
I dag har jeg syet 2 blokke, måske den sidste lyse i denne omgang, og første mørke i næste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.