mandag den 1. januar 2018

Er blevet lokket igen

Denne gang bestemmer jeg dog noget mere selv.
Det er Tine der har lokket mig med i en slags UFO Challenge.
Så jeg har lavet en liste med UFO'er, og en med PIG ( Project still in Grosserybag) / NESTY ( NOT even startet yet). Den sidste er nærmest den vigtigste for mig, da jeg virkelig har savnet at starte og færdig gøre nye spændende projekter.
For at holde lidt styr på det, har jeg lavet en kurv til hver liste
Vi skal sy nr. 12 i Januar måned, for mig betyder det udnyttelse af en bunke trekanter fra min Medaljon, har tænkt at lave en midte med et børne motiv og så sy nogle runder hvor trekanterne bliver brugt, måske ender det med en lille børne Quilt. 
Må allerede nu konstatere at jeg på Pig/NESTY listen ikke tager det nummer der er udtrukket, men ligenu er startet med nr. 1 som er Broderiboksen fra Quilt my design, den fik jeg i fødselsdagsgave i august, og har glædet mig til at begynde at sy den siden.
Gik i gang her i juleferien og nået frem til at jeg elsker at applikere 😊


Mon du har nogle mål for din syning i 2018?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.