onsdag den 28. marts 2018

Lod mig provokere

I søndags holdt vi en "Sydag" her.
Med et kig i mit ny indrettede Lapperi, kunne Tine ret hurtigt konstatere:" Du har da ikke fået lavet ret mange af de skilte til stofkasserne!!"
Næ... jeg havde lavet 2 og resten er ligesom i gang, med en forklaring til mig selv om at det jo ikke kan være UFO'er når jeg er nødt til at afvente at der er ek-kanter nok.
Mandag kunne jeg konstatere at jeg lod mig provoker af denne bemærkning, så jeg gik alle kasser igennem og fik de ek-kanter der var klar syet på. Det viste sig at der ved 2 af farverne faktisk var nok til at blive færdig, så nu har jeg 4 færdige skilte, dette er de 2 nye:
Tak for det kærlige puf Tine og rigtig God Påske til alle.


2 kommentarer:

  1. Ha, ha, Gitte. Du har nu været meget flittig, både søndag med det nye tæppe du er i gang med og den ene ufo som du også er kommet videre med. Du har også inspireret mig for jeg har købt flere plastik kasser så jeg kan få sorteret mine rester i farver ligesom du har det. Og så har jeg desuden også tænkt på at jeg måske snart skulle skrive et nyt blogindlæg...

    SvarSlet
  2. Super flot Gitte. Og så glæder jeg mig til, at Tine skriver et nyt blogindlæg på "Design by T".

    SvarSlet

Tak fordi du har lyst til at kommentere mit indlæg, det er rart at læse dem.